שלום אני גר בבניין משותף. יש לנו בחצר של הבניין מיכל גז לאספקת הדיירים. לאחרונה התגלה לנו שחברת גז משתמשים במיכל בחצר שלנו לאספקת גז לבניינים אחרים ברחוב. הם לא ביקשו רשות ואף לא הודיעו לנו שהם מוסיפים למיכל בחצר שלנו. האם זה מותר על פי החוק?
שלום רב,
יש לבדוק את התקנים החלים במקרה זה. הפורום אינו עוסק בכך.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רחל יש לשלוח אליה מכתב התראה עם אסמכתא ובמידה ולא עוזר יש להגיש נגדה תביעה אולם קודם יש לוודא שהנזילות קשורות לדירתה והם אינם מהרכוש המשותף תנסי להיעזר בוועד אם צריכה הכוונה מוזמנת להתקשר ...
המשך תשובה