שלום רב, אני מתעניינת לגבי רכישת דירה בבית משותף בעל קירות טרומיים שיש בו חלון קטן אשר אני מעוניינת להרחיבו. מה הנהלים במקרה כזה? האם ניתן לבצע את העבודה או שיש להקדים פעולות משפטיות לכך? בנוסף ישנו קיר אשר בו אן חלון כלל וברצוני לפתוח חלון. מה הדרך לעשות זאת? תודה
שלום רב,
2 הפעולות מחייבות הוצאת היתר בניה.
עו"ד אייל אשכנזי
אין באמור משום יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עקרונית לא מדובר בתחזוקה וניהול של הרכוש המשותף. ולכן יש כאן בעיתיות מסויימת, אולם אני יודע על וועדים שקבלו החלטה ברוב קולות וקנו דפברילטור במחיר מלא.....
המשך תשובה