קניתי דירה מקבלן ,את הדירה קיבלתי בחודש נובמבר אולם לא נכנסתי לתוכה עד עתה (כחצי שנה) ולא השתמשתי בשום שרות של וועד הבית. ממתי אני מחוייב לשלם וועד בית ? תודה רבה, שמעון
שמעון שלום
עיין בחוזה המכר עם הקבלן. בד"כ החיוב במיסים השוטפים כולל ועד בית הינו מתאריך מסירת החזקה. ודא כי הקבלן לא הכניס תנאי שונה ותדע את התשובה.
בהצלחה
עו"ד רן סיון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לשלוח אליו מכתב התראה תחילה קונוסים עלולים להפריע גם לך • הנך מוזמנ/ת ליצור קשר להשלמת פרטים והכוונה, לרשותך- עו"ד רפי רפאלי...
המשך תשובה