במקרה של חסימה \חניה בחניה פרטית בבניין משותף (החניה רשומה בטאבו ויש נסח טאבו)הבנתי שמצלצלים למשטרה שמצלצלת לנהג החוסם ואומרים לו להזיז את הרכב (תוך כמה זמן?). מה אם אותו נהג מסנן את המשטרה או פשוט לא מזיז את הרכב?
.jpg)
אם לא מדובר במקרה חד פעמי אפשר להגיש נגדו תביעה לצו אל תעשה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב בכדי לתת תשובה יש לבדוק את הוראות התקנון המוסכם של הבית המשותף, אם לא רשומות הוראות בעניין מדובר בגג משותף ואז עולה השאלה לגבי שמוש סביר או לאו וגם זאת יש לבדוק אם לא ברור נא להתקשר למספר שנמ...
המשך תשובה