שיפצתי דירה והפועלים קדחו בריצפה ויצרו חור בתקרת הדיירים שגרים תחתיי הדיירים לא הצליחו להגיע להסכמה עם הקבלן בנושא הפיצוי הם טוענים שהם יכולים לתבוע רק אותי כבעלת הדירה ולא את הקבלן שעשה את הנזק א. האם זה נכון? ב. מה עליי לעשות להמנע מתביעה?
שלום רב,
תחילה המלצתי לפנות לייעוץ פרטני .
ניתן באמת לתבוע אותך כבעלת הדירה וניתן להגיש הודעת צד ג' כנגד הקבלן .
שיהיה בהצלחה - מיכל קמחי- זוארץ- עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבדוק את ההסכמים ואם יש את טיוטת התקנון. ולהבין מדוע הקבלן לא ביצע גדר לדוגמא. כמו כן וועד יש לבחור באספה כללית ואם נבחרו לא כדין ניתן לדרוש לקייים אספה תתקשר ואסביר ...
המשך תשובה