שלום, בדירת הקרקע שלי יש רטיבות כתוצאה מנזילה בצינור ביוב אנכי שעובר בפיר מקומה 4 עד לקרקע. הוועד טיפל בתיקון. אך לאחר חודשיים יש שוב נזילה והוועד מתחמק והנזק מתפשט. פניתי לאגודה לתרבות הדיור. הם פנו לוועד אך אין תגובה. האגודה הציעה לבקש צו עשה פרטי. מדוע האגודה לא מטפלת הזה ? אל מי אני פונה? למפקח על בתים משותפים? הדירה לא מושכרת והנזק כבר אלפי שקלים. תודה
.jpg)
תתקשר אלי אסביר שלבי פעולה
המספר שלי נמצא בעמוד שלי אתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חסרים פרטים, אם מדובר להניח מנוע בגינה אם היא הגינה שלכם אין בעיה, אם צריך להצמיד לקיר עקרונית יש צורך לקבל אישור הדיירים...
המשך תשובה