קבלן מיקם פתחי ביוב בתוך חצרות של דיירי דירות הגן, הנ"ל אטמו אותם ובכך יצרו מפגע ריח קשה עבור דיירי הבניין בתוך הבתים עצמם. הקבלן, מרגע מסירת המפתח, טוען שאינו יכול לדרוש מהם לפתוח אותם מחדש. האם יש דרך לטפל במצב? מי האחראי? כיצד להתנהל מולו?
.jpg)
מוזמנים להתקשר ואסביר כיצד לפעול
המספר שלי מופיע בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם מעוניין לדעת את הנוהל המסודר בעניין מוזמן להתקשר אלי עקרונית כל עוד לא הוכח שיש ועד אחר אתה יכול לכהן כוועד אך רצוי לפעול ע"פ חוק...
המשך תשובה