שלום, מכרנו דירה בבניין בן 50 בקומה האחרונה שמעלינו גג רעפים. השמאי מטעם העיריה הציג את החלטה הר/1635 שהנכס הושבח מכיוון שהתווספו זכויות בניה על הגג. 2 נקודות: האם בבניין ישן ומתפרק בן 50 עם גג רעפים רעוע ותקרת רביץ יש מצב בכלל לקבל אישור בניה בגג? האם יש התייחסות בהשבחה לסוג ואיכות הבניין וההשקעה הנדרת למימוש אותן זכויות? מה זה "בתנאי שלמבקש זכות בלבדית לשימוש בשטח הגג שמעל דירתו *כרשום בספרי האחוזה*" מה אלה ספרי האחוזה ואיך ניתן להשיג אותם ולוודא את הרישום הנ"ל? זה קשור לתשריט הבית המשותף?
.jpg)
אין בפורום יעוץ לגבי מיסים, יש להתייעץ עם עו"ד העוסק בכך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
א. יש תקנות ונראה כי הצד השני חרג ב. לא ניתן לקבל סעדים או להרחיב חזית בכתב בגנה ג. לא ברור למה הכוונה תביעה כספית, אם מדובר בתביעה נזיקית אפשר לדחות התביעה תתקשרי ואסביר:...
המשך תשובה