שלום, רכשתי דירה בבניין ישן שמחובר לגז מרכזי. בעל הדירה הקודם התנתק מהגז המרכזי וחיבר בלוני גז. אני לא מצליח למצוא מידע בדבר חוקיות חיבור בלונים בבניין שמחובר למערכת גז מרכזית. מה אומר החוק? האם יש סיכונים בעניין?
.jpg)
יש לבדוק את מסמכי הבית המשותף לגבי הוראות בעניין ובכל מצב יש לקבל את אישור אחת החברות המורשות לתקינות החיבור, ואת אישור הדיירים למיקום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לוודא שאין פגיעה בחוקים כגון: בפרטיות הוצאת דיבה ולשון הרע עליכם להוכיח עובדה ולא הכפשה. כמו כן תמיד אתם יכולים לבקש באמצעות 30% חתימות אספה כללית נוספת שלא מן המניין לכל נושא והוועד חייב לקיים תוך...
המשך תשובה