שלום, רכשתי דירה בבניין ישן שמחובר לגז מרכזי. בעל הדירה הקודם התנתק מהגז המרכזי וחיבר בלוני גז. אני לא מצליח למצוא מידע בדבר חוקיות חיבור בלונים בבניין שמחובר למערכת גז מרכזית. מה אומר החוק? האם יש סיכונים בעניין?
.jpg)
יש לבדוק את מסמכי הבית המשותף לגבי הוראות בעניין ובכל מצב יש לקבל את אישור אחת החברות המורשות לתקינות החיבור, ואת אישור הדיירים למיקום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
וועד בית אחראי לצנרת משותפת וכל בעל דירה ממנו נגרם נזק אחראי לתקן את מקור הליקוי. לגבי הבניין שלכם עליכם לקבל יעוץ פרטני...
המשך תשובה