בבניין משותף הגישו בעלי הגג תוכנית בנייה. רוב הדיירים בבניין מתנגדים. בין השאר אנחנו מתנגדים להקמת מעלית לא תקנית כתבנו לעיריה ש 60 % מהדיירים מתנגדים למעלית ושמעולם לא ניתנה הסכמה לבניית מעלית. האם בסמכות הועדה המקומית לדחות בקשתם?. או שזה עניין קנייני השיך לבית משפט?
שלום רב,
גם סמכות הועדה לדחות את הבקשה, אבל תהיו מעודכנים
שיהיה בהצלחה- מיכל קמחי-זוארץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
א. שכר לחבר ועד רוב דיירים ב. שחרור מתשלום כספי וועד כל הדיירים ג. אם וועד לא מתנהל בשקיפות מלאה ניתן לפעול מולו מוזמנת להתקשר להמשך תהליך המספר שלי להתקשרות נמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה