שלום, לפני כחודשיים התרחש פיצוץ בצינור המים של הבניין המשותף בו אני מתגוררת, הזמנו אינסטלטור לתיקון, במקביל המים גרמו לנזק בחצר הבית של הדייר המתגורר בדירת הגן, זה האחרון רוצה לשפץ את הנזק שנגרם לו ולחייב את כל הדיירים בבניין להשתתף, האם זה מקובל/ חוקי? או שלא. תודה רבה
.jpg)
דייר לא יכול לקחת את החוק לידיים לשלם ולדרוש כסף אלא אם כן הנציגות אשרה לו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם נמצא בשטח של הבניין זה באחריות הוועד יש לקבל אישור להסרה מפקח יערות, ברכוש המשותף ניתן לבצע דברים רבים בהסכמת הרוב ובהתייחס לתקנון...
המשך תשובה