שלום, אנו 10 דיירים בבנין(מבנה 1) אשר מחולקת ל2 כניסות . בישיבת ועד הוחלט לחלק את הרכוש המשותף כלומר הדיירים בקומה הראשונה יקבלו את הגינות בחזית ואילו הדירים בקומה ה2 יקבלו את הגג , בכניסה הראשונה היה רוב ובכניסה ה2 היה התנגסות מצד 2 דיירים . האם ניתן לחלק רק בכניסה 1 שיש בה רוב ולכל דייר יקבל את החלק היחסי?
שלום רב,
על פי שאלתך אני מבינה שהבית המשותף מבחינת הרישום הוא 2 הכניסות ביחד, ולכן צריך לבדוק את ההתנגדויות כמכלול.
שיהיה בהצלחה - מיכל קמחי- זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם מדובר בחצר מוצמדת לאחר, לא ניתן להציב שם רכוש שלך אלא אם כן יש הוראות מתאימות בתקנון הבית המשותף או בהסכם עם השכן...
המשך תשובה