היי, יש לי חניה בטאבו בבניין משותף וכל הדיירים נכנסים לחניה דרך אפליקציה, הוריי באים אלי מדיי פעם ואני מכניס אותם לחניה שלי (אני חונה בחוץ) הוועד החליט לעשות כניסה לחניה רק דרך מס׳ הרכבים של הדיירים כדי שאף אחד לא יוכל לחנות בחניה הפרטית שלי. האם זה מותר, חוקי? אני יכול להתנגד? אשמח לתשובה
.jpg)
נראה כי מדובר בשלילת זכותך להיכנס עם איזה רכב שתרצה לחניתך, תבקש שלט ותאמר שלעיתים יש לך רכב אחר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לא רואה בעיה בעניין יום ההולדת, לגבי הגברה זה סיכון כי אסור להשמיע מוזיקה במקומות ציבוריים כמו כן זה מטרד רעש...
המשך תשובה