שלום רב יש לנו ביטוח מבנה משותף שנעשה על ידי חברת האחזקות דיירת החליקה במדרגות הבנין שברה יד ותבעה את הפוליסה חברת הביטוח אחרי שליחת חוקר מטעמה החליטה לפצות את הדייירת הסכום קטן אנחנו הדירים שלא ידענו שקיימת פוליסה כזו חייבו אותנו לשלם השתתפות עצמית והדיירים מסרבים לשלם ואין קופה קטנה לבנין התובעת דורשת את הפיצוי מי אמור לשלם את ההשתתפות העצמית?? ובמידה והדיירים לא ישלמו את ההשתתפות העצמית האם אנחנו צפויים לתביעה משפטית מהתובעת מחהרת הביטוח או חברת האחזקות שרכשה את הפוליסה?? לתשוובתך אודה
.jpg)
אם לא ישלמו יש זכות לנפגעת לתבוע את הדיירים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
פעולות ברכוש המשותפות יש לבצע כל עוד הן אינן פוגעות בדייר, אם לגבי דייר זה מהווה מטרד שפיכת מים הפוגעת בדירתו יש להימנע מכך, אולם ברור כי יש אפשרויות נוספות לניקיון שלא יפגעו בו...
המשך תשובה