אני בועד הבנין. היום תוקן האינטרקום. גביתי מכל דייר 80 שקל עבור השתתפות בעלות, שאר הכסף שולם מקופת הועד. אחד הדיירים מתנגד לשלם כי לטענתו היחידה שנמצאת בתוך דירתו אינה תקינה ועל הועד לשאת בעלות תיקון היחידה. האם הוא צודק? מה אומר החוק? ברצוני לציין כי כל שאר הדיירים שילמו (אנחנו 8 דיירים בבנין) אשמח לתשובתכם
.jpg)
כל דייר אחראי על היחידה בדירתו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בכדי לבדוק את הבניין שלך יש לעיין במסמכי הבית המשותף או הסכמי המכר אם אין תקנון(בית יכול להתנהל על פי התקנון המצוי רק אם אין תקנון מוסכם) בבתי מגורים אמורה להיות לפחות חניה אחת נגישה. אין חוק לגבי ח...
המשך תשובה