שלום רב אנחנו גרים בבית משותף, בקומה ראשונה, לפני שנים התנתקנו מהצנרת של הביוב והדלוחין של הבנין. לאחרונה היו סתימות בצנרת הראשית של הביוב ושל הדלוחין בקווים הראשיים שאנחנו לא מחוברים אלהם האם אנחנו צריכים להשתתף בהוצאות? אם לא , האם גם כל הדיירים שבצד השני של הבניין שלא מחוברים לצנרת זו לא אמורים להשתתף בהוצאות? בתודה מראש
שלום רב,
כל מי שדייר בבית המשותף צריך לשלם
שיהיה בהצלחה- מיכל קמחי-זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נציגות הבית המשותף אחראית לתחזוקת כל הרכוש המשותף ולכן אחראית לאיטום גג כל עוד הוא לא מוצמד לדירה אחרת...
המשך תשובה