קיבלתי הודעת תשלום של חילוץ ממעלית שהוזמנה ע"י דיירת, דיברתי עם נציגת המוקד של הכבאות והצלה והיא אמרה לי שאלו הנהלים, אם אחד הדיירים מזמין חילוץ ממעלית התשלום נשלח לוועד הבית. האם כך זה צריך להיות או שהם עושים להם חיים קלים ושולחים שובר תשלום לוועד הבית. בתודה
.jpg)
מעלית זה רכוש משותף באחריות וועד הבית, אולם אם התקלה קרתה בשל רשלנות טיפול ותחזוקה יש להפנות את התשלום לחברת המעליות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לפנות בבקשה כללית להוצל"פ ולהסביר שלא נעשה דבר הכי טוב להגיע ללשכה. אם לא עוזר מוזמן להתקשר ואסביר מה לעשות ...
המשך תשובה