שלום קיבלתי לבדיקה את תיק ההכנסות וההוצאות השנתי של וועד הבית ובו אני רואה ששולמו כספים לבעלי מקצוע ללא חשבונית אלא עם פתק שעשו עבודה כזו וכזו והסכום ששולם. נראה לי שזו התנהלות לא תקינה, האם לדעת העו"ד הנכבד גם ומה ניתן לעשות בנידון.
.jpg)
עקרונית זה נוגד את החוק אולם יש להעדיף כמובן חשבונית מסודרת וכך גם לדרוש מהוועד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תשלום מיסי הוועד הינו מחוייבות של בעלי הדירות ואילו מיסי הוועד של שוכרים הם בהתאם להסכם השכירות, ולכן תבדוק מה רשום בהסכם...
המשך תשובה