שלום רב, בבנין רב קומות בו אני גר ישנן חניות פרטיות הרשומות בטאבו. ברשותי חניה אחת כזו. באזר החניה שלי, לפי אישור מהטאבו, היו אמורות להיות חמש חניות אך בפועל סומנו רק ארבע, מה שגורם לכך שדיירת אחת חונה בתחום החניה שלי ובכך למעשה מונעת ממני לחנות את רכבי בחנייתי. 1. מי אחראי על סימון נכון של החניות? האם אני יכול להביא מודד ולסמנן לבד? 2. למי עליי לפנות? תודה מראש. רועי.
שלום רב,
תפנה לוועד שיביא מודד
שיהיה בהצלחה- מיכל קמחי-זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין קשר בין פיצול לא חוקי לבין תשלום שמבוצע על פי שטח דירה לגבי חדר או מועדון לא ניתן למנוע כניסה שלו אלא אם כן בתקנון רשום אחרת...
המשך תשובה