בוקר טוב שמי מארק גר בפ"ת בבניין דירות . בקומה שלי יש שכן חוצפן שממלא את האקווריום בבית מצינור מים כיבוי אש (צינור משותף של הבניין ) לפחות פעם בחודש וכל זה כמובן ללא הסכמה מצד השכנים . הערתי מספר פעמים לשכן , התשובה שלו "אני עושה מה שבא בא לי לא מפחד ושם פס על החוק , וועד הבית גם לא עושה דבר בנושא . מה אפשר לעשות במצב כזה ? תודה ויום טוב .
.jpg)
לקבל החלטות מתאימות באספה כללית ואם לא עוזר להגיש תביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
א. נציג אינו יכול לקחת שום סכום לכיסו הפרטי מתביעה שהגישה הנציגות, הוא יכל לבקש מהמפקחת שכר בטלה על הפסד יום עבודה וכד` ב. נציג אינו יכול למנות נציג אחר, נציגים נבחרים באספה כללית...
המשך תשובה