שלום רב אני גר בבית משותף בן 3 קומות עם עוד 8 דיירים בכל מספר שנים היינו מבצעים זיפות בגג למניעת דליפות לדירות. אצלי בדירה החלה חדירת מים מהתיקרה ונוצר נזק לקירות ולתיקרה הבאתי הצעת מחיר לזיפות הגג אך הדיירים לא מוכנים לשלם עבור הזיפות מתעלמים מהבקשה. אני מבקש לדעת איך ניתן לתבוע את ביצוע הזיפות \ איטום הגג ואת הנזק שכבר נוצר לי בדירה עקב כך
.jpg)
כולם חייבים להשתתף בתיקון תתקשר ואסביר לך כיצד לפעול
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חובת תשלום מיסי וועד היא של בעל דירה ואת אני מניח מחוייבת כלפי בעל דירה טענות על תפקוד הנציגות יש להפנות לבעל הדירה...
המשך תשובה