אנו גרים במתחם שיש 2מגדלים אחד אוכלס לפני שנה והמגדל השני יאוכלס בקרוב בבנין המאוכלס יש חברת ניהול שהקבלן כפה עלינו מאחר שהדיירים לא מרוצים החליטו להחליפו פנינו ליזם והיזם אמר שאנחנו לא נוכל להחליף ללא רוב של51(?% ומכיון שהבנין השני עדיין לא אוכלס אז אין לנו כרגע רוב והשאלה הנשאלת האם היזם יכול לקשור אתנו לבניין השני או שכל בניין בפני עצמו נ.ב לשני המגדלים יש חניון משותף משאבות משותפות גנרטור האם זה הופך אותנו לאחד תודה
שלום רב,
לצערי הרב חייבים לבדוק את מלוא הניירת כולל תשריט ותקנון והחוזה כדי לענות לך על השאלה
שיהיה בהצלחה- מיכל קמחי-זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הדיירים מליטים באמצעות רוב באסיפה כללי איך יתנהל הרכוש מהמשותף, אם יש דיירים שפעולות מסויימות מהוות מטרד הן יכולות לדרוש הסרתו, אבל לא ניתן לתבוע על דבר שטרם קרה או על חשש מרעש, כשיהיה רעש תוכל להוכיח...
המשך תשובה