אנו בית משותף והעירייה הטילה על כל אחד מדיירי הבניין קנס בסך 730 ש"ח על כך שעץ בחצר שלנו מהווה מפגע וענפיו פולשים לרחוב. ראיתי שבחוק כתוב שהקנס על עברה כזאת הוא 730 ש"ח אבל בפועל העירייה מקבלת הרבה יותר כי היא מחייבת כל אחד מהדיירים בנפרד. האם זה חוקי? האם לא אמורים לחייב את ועד הבית או רק אחד מהדיירים?
שלום רב,
בדרך כלל קנס כזה הוא לנציגות ולא לבעלי הדירות ולכן חשוב לבדוק באופן נקודתי את הסיפור במקרה זה האם העייריה פעלה כדין .
בהצלחה - מיכל קמחי-זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
החבות היא על כל נזק שנגרם ללא קשר אם הדייר ביצע ביטוח דירה, גם אם יש לך צנרת נפרדת אתה צריך להשתתף בתשלום הוצאות הצנרת המשותפת אלא אם כן בתקנון רשום אחרת...
המשך תשובה