אני גר בניין משותף של 8 דיריים שתים מתוכם גרים מטעם עמידר אחת בקומה עליונה ואחת בקרקהעכשיו הם רוצים לעשות זפט בגג ומכרירים אותי גם לשלם יש להם זכות ? שבאתי לגור אף אחדלא אמר לי שאני גר בבניין של עמידר וכפוף עליהם האם זה תקין?ומה אומר החוק עוד דיריים מתנגדים לזה
שלום רב,
זיפות גג הינה אחזקה שוטפת ולצערי לא ניתן להתנגד לדבר
שיהיה בהצלחה- מיכל קמחי-זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
א. עקרונית הוועד אחראי על נקיון הרכוש המשותף אבל אם סיכמת שאת מנקה במקום המנקה לא רואה בעיה. ב. בהחלט ניתן לדרוש שדיירים לא יתלו שטיחים על המעקה...
המשך תשובה