בניין - 17 קומות, 102 דירות, חניות תת קרקעיות ועליות, רוכש אחת הדירות הציב מכולה לפינוי פסולת בשטח הציבורי המשותף - אזור החניות העלי, לא בשטח חניה פרטית שלו, לפי טענתו לחודשיים של שיפוץ, האם הוא רשאי ללא הסכמת הדיירים? אם לא, מה הסנקציות? כיצד ניתן לפנות את המכולה במהירות.?
יוסי שלום, בכל בית משותף קיים תקנון בית משותף שהינו חוזה בין בעלי הדירות. התקנון מגדיר את אופן השימוש ברכוש המשותף של הבניין. על נציגות הבית המשותף לקבל החלטה על פי תקנון הבית המשותף, ובמידה והדייר פועל בניגוד להחלטה, ניתן לפנות אל המפקח לבתים משותפים..
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הייתם אמורים לשלם פנסיה עבור המנקה ובתשלום יש מרכיב פיטורין, בכל מצב אם פיטרתם עליכם לשלם פיצויי פיטורין ואם המנקה התפטר מיוזמתו אין חובה כזו. אם צריך תעלו מיסי וועד אם לא ברור תתקשרו ...
המשך תשובה