שלום עו"ד ברגינסקי, אני מייצגת בעל שאישתו לא הקטינה את החוב שלו בהוצל"פ ובמקום 35,000 ש"ח החוב נשאר על 135,000 ש"ח וחשבונו עוקל. האם יוכל בנוסף לעדכון החוב (חלקו תשלומים ששילם וחלקו תוצאה של החלטת בית משפט) לבקש גם פיצוי על כך שלא הקטינה את החוב.
אין מקום להגשת התביעה לפיצוי, זה לא הליך נכון.
עלייך להגיש בקשה בטענת פרעתי בנוגע לחלק ששולם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, בדוק מול הבנק אם אתה זכאי לסיוע מאת הוועדה הבינמשרדית במשרד השיכון. ככל ולא, המלצתי להגיע להסדר עם הבנק לפני שהחשבון נחסם. בהצלחה. ...
המשך תשובה