ב2008 נפתח לי תיק בהוצאה לפעול עקב חוב לחברת פאלפון שילמתי את החוב אך ראיתי בדוח גם שמופיע לי דרישת חוב מבנק ב2010 עכשיו יש לי בעיות בקבלת משכתא האם יש דרך למחוק את הרשומה ? הודה לך על תשובתך .אתי
על מנת להשיב, יש ללמוד את הדו"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמיר שלום, ככל והחובות לא ישולמו, הנושים ינקטו בהליכים משפטיים כנגד בעל הכרטיס וכנגד ערבים לחוב, ככל וישנם. ככל והכרטיס רשום על שם קרוב המשפחה לבדו ואין ערבים לחוב, לא ניתן לגבות החוב מהילדים או...
המשך תשובה