שלום רב החלתי באופן יזום תהליך חדלות פירעון בעזרת עורכת דין, שילמתי 28,000 (לא כולל מע"מ) בתשלום בודד בהתחלת התהליך. התרשמותיי עד עד היו מענה לא נעים ברמה האישית, שאילתות והבהרות ששלחתי על התהליך (לעיתים רחוקות) באופן הודעה , מייל או טלפון ללא מענה ימים ארוכים. כל אלה אני יכול לקבל, אבל כעת לבקש ממני באופן עצמאי להכניס לקובץ וורד את כל הקבלות, חשבוניות, הוצאות למרות שהעברתי אותם באופן ממוחשב? אינני רואה חשבון , אייני איש מקוצע בתחום, הרי על מה שילמתי אם לא בכדי לטפל בצד הטכני של התהליך. אני מנסה להבין האם זה סטנדרט השירות בתחום, שירות לקוחות נמוך מהמצופה או אפילו התנהלות לא אתית וזלזול בלקוח. כי אני חייב ניתן להתיחס אליי באופן שכזה, על מה אני משלם בדיוק? את התצהיר אני מילאתי, את החשבונות אני שילמתי, את הקבלות אני ממלא, מה תפקידה? האם זה מצדיק פנייה ללשכת עורכ הדין, כמובן הדאגה שאפגע בעקיפין מעצם הפנייה.

שלום רב,
ככלל, היקף השירותים המשפטיים ותיחומם מוסדר בהסכם שכר הטרחה. ככל ובהסכם שכר הטרחה הוסכם שעורכת הדין תגיש הדוחות הדו-חודשיים, אזי זו משימתה - ולהיפך.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
053-7428202
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, מטרת הפורום לספק מידע והכוונה כלליים. בפנייתך אתה מבקש ייעוץ פרטני לעניינך. קיים קושי לתת המלצה כזו מבלי לראות את כל החומר ולקבל את כל המידע הנחוץ. על כל פנים, ככל ובאפשרותך להגיע להסדר...
המשך תשובה