עו"ד ונוטריון אבי עמור

עו"ד ונוטריון אבי עמור

מצדה 9, מגדל ב.ס.ר 3 , בני ברק (אזור המרכז)

משרד עורכי דין ונוטריון אבי עמור עוסק בתחום האזרחי-מסחרי, מקרקעין ודיני עבודה ומעניק ללקוחותיו סל שירותים שלם תחת קורת גג אחת.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך הדין ונוטריון אבי עמור

בוגר תואר ראשון במשפטים (L.L.B) מטעם המכללה האקדמית נתניה משנת 2011.

חבר בלשכת עורכי הדין משנת 2012.

עורך הדין עמור עסק במשרד עו"ד חן פישר בנתניה, בו גם שימש כעו"ד עד לשנת 2014.בהמשך שימש כעו"ד בכיר במשרדו של עו"ד ד"ר שמואל סלפוי עד לשנת 2021, בה פתח משרד עצמאי.

עו"ד עמור מסיים בימים אלו תואר שני במדעי המדינה בתחום צבא וביטחון באוניברסיטת בר אילן, במסלול מיוחד לקצינים מצטיינים במערך השדה.

 

עו"ד ונוטריון עמור מוסמך ע"י משרד המשפטים לערוך ייפוי-כח מתמשך והנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון.

 

למשרדנו ניסיון רב בניהול הליכים משפטיים בבתי משפט ובלשכות ההוצאה לפועל.

בנוסף משרדנו מלווה ומייעץ למעסיקים בנוגע לזכויות עובדים, וכן מלווה רוכשים ומוכרים בעסקאות נדל"ן מגוונות.

אנו מאמינים כי לכל לקוח, קטן או גדול, מגיע לקבל השירות הטוב ביותר והנכון ביותר עבורו.

הנכם מוזמנים לתאם פגישת ייעוץ ללא עלות.

 

תחומי העיסוק של המשרד:

  

תביעות אזרחיות

 

ייצוג תובעים ונתבעים בסכסוכים כספיים בבתי-משפט. למשרדנו ניסיון רב בייצוג בעלי-דין (ליטיגציה) בהליכים אזרחיים המתנהלים בבתי המשפט השונים לרבות בערכאות ערעור.

 

מסחרי

 

ליווי וייעוץ משפטי שוטף לחברות החל משלב ההקמה עובר לפעילות עסקית שוטפת וכלה בסגירתן אם מרצון ואם בדרך של פירוק/פירוק מרצון. בכלל זה משרדנו מעניק שירות וייעוץ בתחומים הבאים: דיני חוזים, אסטרטגיות משפטיות בשלב הטרום משפטי, הסכמי סודיות (NDA), הסכמי ספק-לקוח, הסכמי שכירות, ייעוץ לדירקטוריון ובעלי המניות,ה גשת דיווחים לרשם החברות. אל תתנהלו לבד. פנו למשרדנו לקביעת פגישת היכרות ללא תשלום.

 

הוצאה לפועל 

 

ייצוג זוכים בלשכות הוצאה לפועל, גביית חובות כספיים, פסקי דין, שיקים, פינוי מושכר, מימוש שעבודים, כינוס נכסים.

ייצוג חייבים לרבות ביטול עיקולים, צווי תשלומים, איחוד תיקים, ביטול עיכוב יציאה מהארץ, ביטול הגבלות, הסדרי חובות.

 

 

חדלות פירעון

 

ייצוג חייבים ונושים בהליכי חדלות פירעון של יחידים וחברות.

בשנת 2019 נכנס לתוקפו חוק חדלות פירעון ושיקים כלכלי, תשע"ח- 2018. החוק החליף את פקודת פשיטת הרגל המנדטורית והביא לשינוי יסודי במצב החוקי ששרר עד לאותה עת. בחוק החדש, נתן המחוקק דעתו לאופן פירעון חובותיו של חייב או תאגיד, הנמצא או עלול להימצא, במצב של חדלות פירעון. הרציונאל העומד ביסוד חקיקת החוק: שיקומו הכלכלי של החייב, השאת שיעור החוב שייפרע לנושים, שילובו מחדש של החייב במרקם החיים הכלכליים. קודם פניה להליך נדרש להבין ההשלכות הנובעות מהחוק החדש על הפונה. הנכם מוזמנים לפנות למשרדנו לבחינת התאמתכם להליך ללא עלות.

 

דיני עבודה 

 

ייעוץ וליווי שוטף של מעסיקים בהתנהלות נבונה ומושכלת מול עובדים, זכויות עובדים, הסכמי עבודה, זכויות סוציאליות, זכויות נשים, פיטורין וכיוצ"ב. משרדנו מייצג מעסיקים ועובדים בהליכים משפטיים בבתי הדין לעבודה.

 

נדל"ן

 

ייצוג, מוכרים, קונים, בעלי נכסים מניבים ואחרים בעסקאות מגוונות, ליווי וייעוץ מלא החל משלב המו"מ ועד לרישום הזכויות וסיום העסקה. ייעוץ בהיבטי מס שונים הכרוכים בביצוע עסקאות מסוג זה. עבור רוב האנשים, עסקה לרכישה או מכירה של נכס מקרקעין הינה עסקה משמעותית. לכן, קיימת חשיבות יתירה לליווי על ידי עו"ד מנוסה שיתן מענה לא רק בהיבט החוזי אלא גם בהיבטי מיסוי. הנכם מוזמנים לפנות למשרדנו לייעוץ ראשוני ללא עלות.

 

צוואות, עזבונות וירושות

 

עריכת צוואות, הגשת בקשה למתן צו ירושה או צו קיום צוואה, הסכם חלוקת עיזבון בדגש על תכנון מס נכון.

 

יפוי כוח מתמשך והנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון.

 

יפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לכל אדם בגיר (מעל גיל 18), לקבוע כיצד ועל ידי מי יטופלו ענייניו בעתיד כאשר לא יוכל לטפל בכך בעצמו, בתנאי שהוא מבין את המשמעות, המטרות והתוצאות של מתן ייפוי הכוח המתמשך.

האדם(הנקרא "הממנה") בוחר מרצונו, בשלב בו הוא מבין ומסוגל לקבל החלטות ולבצען, מי יטפל בענייניו וכיצד יראו חייו אם וכאשר מצבו ישתנה לרעה, בשל הידרדרות במצבו. הידרדרות במצב יכולה לנבוע כתוצאה מתאונה, מחלות זקנה (כגון דמנציה),מוגבלות נפשית ומוגבלות שכלית העלולות לפגוע בכושר השיפוט של האדם.

הדרך לעשות זאת הינה על ידי מינוי של מיופה כוח במסגרת ייפוי כוח מתמשך, שיהיה מוסמך לפעול בשם אותו אדם בעתיד, כאשר לא יוכל עוד לקבל או לבצע החלטות הנוגעות לעניינו בעצמו.

לרוב,הממנה יבחר במיופה כוח על סמך יחסי אמון וקרבה עמו (לדוגמא: בן או בת זוג, הורים וילדים) או בשל מומחיותו או ניסיונו המקצועי (לדוגמא: רואה חשבון או עורך דין).

הממנה יכול לתת ייפוי כוח מתמשך לכלל ענייניו - האישיים, הרפואיים והרכושיים או רק לחלקם.

 

עריכת ייפוי הכוח המתמשך והחתימה עליו מתבצעות בפני עורך דין (או בפני בעל מקצוע אם הממנה מבקש לערוך ייפוי כוח מתמשך רפואי, כפי שיפורט בהמשך). בנוסף לחתימת הממנה, נדרשת גם חתימת מיופה הכוח. חתימות אלו מהוות הסכמה לתוכן ייפוי הכוח המתמשך.

ייפוי כוח מתמשך מאפשר לממנה להחליט כיצד ינהגו בו וברכושו לאחר שלא יוכל לקבל החלטות עבור עצמו. זאת ועוד, עריכת יפוי כוח מתמשך, מייתרת, בבוא העת, פניה לבית המשפט בבקשה למינוי אפוטרופוס על הגוף או הרכוש, וחוסכת הויכוחים המתעוררים לעיתים, בין בני המשפחה, באשר לזהות הגורם שימונה ע"י בית המשפט.

חשוב לציין, ייפוי כוח מתמשך אינו מייתר עריכת צוואה.

 

אל תדחה למחר דברים שניתן לעשות היום! פנה למשרדנו עוד היום לעריכת יפוי כוח מתמשך.

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • הוצאה לפועלהוצאה לפועל
  • ראשיראשי
  • פירוק חברותפירוק חברות
  • חדלות פירעוןחדלות פירעון
  • פשיטת רגלפשיטת רגל

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שאלות ותשובות מפורום הסדר חוב | מחיקת חובות - עו"ד ונוטריון אבי עמור
רוית שאל/ה:
חוב לבנק - חשבון ישן לא פעיל
31 צפיות

שלום, חשבון בנק שמעל 20 שנים לא היה פעיל, והייתי בטוחה שסגרתי בעבר. מסתבר ש3 שנים צבר דמי ניהול פלוס ריבית והגיע לכ1000 שח . זה נודע לי רק לאחר בירור מעמיק לאחר שדירוג האשראי שלי נפגע ולא הבנתי את הסיבה. מעולם לא קיבלתי שום הודעה בנושא או טלפון אע"פ שלא החלפתי מעולם מספר נייד. כמו כן לא הגיע אליי מכתב מהבנק (אולי לכתובת ישנה). האם בהתחשב בנסיבות הללו יש טעם לערער ולבקש מחיקת/הפחתת החוב, או שהסיכוי נמוך ומוטב לשלם מיידי ולסגור החשבון? תודה רבה.

עו"ד אבי עמור
עו"ד אבי עמור

חשבון לא פעיל
שלום רב, יש נוהל בנקאי תקין שהוציא בנק ישראל בנוגע לחשבונות לא פעילים בו ישנם הנחיות לבנקים כיצד לפעול בחשבונות לא פעילים. מוצע לעיין בנוהל ובהתאם להחליט האם יש מקום לפנות לפניות הציבור של הבנק הן בנוגע לחוב עצמו והן בנוגע לדיווח השלילי למאגר נתוני אשראי. דעתי היא שיותר חשוב שהבנק ימחק הדיווח השלילי למאגר, מאשר לקבל הנחה (או ויתור) על 1,000 שח. לשיקולך. בהצלחה.

צחי שאל/ה:
הסדר חוב בנקים ( הנחה על החוב
33 צפיות

האם לאחר תספורת בבנק לחוב שקיים החוב 190 אלף , יהיה לכך משמעות בהמשך החיים הכלכלים ( נקודה אדומה , אשראים, בנקים , ) משהו שיכול לסמן אותי ולהכשיל אותי ..

עו"ד אבי עמור
עו"ד אבי עמור

הסדר חוב עם בנק
הי צחי, כן. בנקים מדווחים על אי עמידה בתשלומים למאגר נתוני אשראי , וגופים נוספים שיש להם גישה למאגר רואים הדיווח של הבנק. בנוסף, סביר שהבנק בו קיבלת הנחה, לא יעמיד לך אשראי נוסף. אתה יכול להוציא כעת דו"ח נתוני אשראי בחינם מאתר בנק ישראל ולבדוק מה דיווח הבנק. בנוסף, אתה יכול לשאלות את נציג הבנק מולו אתה מתנהל, מה ידווח למאגר. בהצלחה.

עו"ד ונוטריון אבי עמור
פניה ישירה אל עו"ד ונוטריון אבי עמור

למעלה