לאבי נפסקו בפסק דין לקבל כ- 250,000 ש"ח , אך החייב (אדם פרטי) פנה להסדר חובות לפני 6 שנים ואבי מקבל כ-170 ש"ח בחודש בלבד . האם יש סיכוי להגדיל את הסכום ? בקצב כזה אבי צריך לחיות עוד 200 שנה ....
יש כמה דרכים. לא ניתן לפרט במדיה. מומלץ לפנות לעו"ד ולקבל מענה פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכאל, לא ברור מפנייתך באיזה מסלול נפתח תיק ההוצל"פ (מקוצר/רגיל). בכל מקרה, ככלל, על מנת להיפרע החוב עליך למסור לחייב אזהרה ולאחר מכן לנקוט כנגדו בהליכים מבצעיים (עיקולים). ככל וכתוצאה מהעיקולים ...
המשך תשובה