שלום לעו"ד, אני מעוניין לרשום סימן מסחר גם בעברית וגם באנגלית. האם אצטרך לשלם על שני סימני מסחר נפרדים או שזה נחשב לאותו אחד, מאחר ושניהם מיועדים לאותו עסק? תודה.
גונן שלום,
אם נוסח הסימן בעברית הוא תעתיק אותיות מדויק של נוסח הסימן באנגלית, והסימן איננו מעוצב, ניתן להגן על הנוסח העברי והנוסח האנגלי של הסימן בכפיפה אחת במסגרת בקשה יחידה לרישום, וכך לשלם אגרת הגשה אחת בלבד. בכל מקרה אחר, יש להגיש שתי בקשות נפרדות, אחת עבור הסימן בעברית והשניה עבור הסימן באנגלית, ולשלם בהתאם.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי דני, יתכן מאד שיש לך גם זכויות כמעסיק וגם כמי שבפועל השתמש בסימן המסחר במשך תקופה ארוכה. אני ממליצה לך לפנות בדחיפות ליעוץ פרטני כדי שתוכל לעמוד על זכויותיך. בברכה, מורן אריאלי, עו"ד ...
המשך תשובה