שלום, התחלתי בתהליך רישום סימן מסחרי על מוצר בפיתוח. רציתי לוודא שאני יכול לרשום בעצמי את הסימן המסחרי, או שאני צריך עורך דין? אודה על תשובה
יונתן שלום,
כל אדם המבקש זכות בלעדית בסימן מסחר בישראל רשאי לבקש - בעצמו - את רישום הסימן.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יונתן שלום, האם סימן המסחר שלך רשום? ככל והתשובה לכך היא בחיוב, תוכל לפנות אליו במכתב ולדרוש ממנו להפסיק באופן מיידי את השימוש בסימן המסחר של העסק שלך. בנוסף, תוכל לדרוש ממנו פיצוי על השימוש שכבר נ...
המשך תשובה