אם יש חברה שלא פעילה כבר 18 שנה אבל עדיין רשומה, האם אפשר או לא להשתמש בסימן המסחר שלה?
יעל שלום,
אם לחברה סימן מסחר רשום, לא ניתן לעשות בסימן כל שימוש. אם הסימן הרשום אינו בשימוש על ידי החברה או על ידי מורשה מטעמה, ניתן לעתור לביטול הסימן בגין אי שימוש. לאחר ביטול הסימן הרשום, ניתן יהיה לעשות בו שימוש.
אם לחברה אין בעלות בסימן רשום, ולא נעשה כל שימוש בסימנה משך תקופה ארוכה, ניתן לעשות שימוש בסימן.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי דני, יתכן מאד שיש לך גם זכויות כמעסיק וגם כמי שבפועל השתמש בסימן המסחר במשך תקופה ארוכה. אני ממליצה לך לפנות בדחיפות ליעוץ פרטני כדי שתוכל לעמוד על זכויותיך. בברכה, מורן אריאלי, עו"ד ...
המשך תשובה