יש לנו חברה אינטרנטית לשיווק משחקים, החברה פועלת חצי שנה ויש לה שם שנתנו לה ולוגו שעיצבנו בעצמנו. רצינו להבין מתי נוצר הצורך האמיתי ברישום הסימן המסחרי מבחינת השם והלוגו? תודה מראש
סיליה שלום,
ככל שהחשש מפני שימוש בלתי מורשה בסימן או בסימן דומה לו על ידי מתחרה או צד שלישי גדל, וככל שהנזק שייגרם לחברתכם כתוצאה מאובדן הזכויות בסימן כבד יותר, כך גובר הצורך ברישום הסימן.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי עומר, רישום סימן מסחר חדש כרוך בבדיקה ראשונית על מנת לוודא שלא קיים סימן רשום זהה, לאחר מכן יש למלא טפסים ולשלם אגרה. רשם סימני המסחר יבחן את הבקשה- ככל והבקשה תאושר הוא יפורסם ביומן סימני המסחר...
המשך תשובה