שלום לעו"ד, פניתי לחברה בבקשה שתאשר לי להתשמש בשתי מילים שמופיעות בסימן המסחרי שלה משום שאנו עוסקים בתחומים אחרים. יש לי אישור בכתב. האם אוכל להשתמש בהן ללא חשש?
לי שלום,
באופן עקרוני, אם קיבלת רשות לעשות שימוש בסימן המסחר המבוקש, או בחלק ממנו, מסתמא כי את רשאית לעשות שימוש זה.
לא אוכל להתייחס לעניין לגופו, שכן נוסח האישור שקיבלת והשימוש שאת מתעתדת לעשות אינו ידוע לי.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בוקר אור שירית, עבור לוגו מה שרלוונטי זה רישום סימן מסחר. רישום סימן המסחר אומר שאף אחד לא יוכל להשתמש בלוגו/ בשם של העסק ובכך תגני על המוניטין שלך. רישום מדגם הוא בעצם הגנה על עיצוב מסוים וחדשני ...
המשך תשובה