היי אני משתמשת בסימן מסחר כבר שנים. האם עלי לרשום אותו רשמית?

היי דניאלה,
באופן כללי- התשובה היא כן. לרוב כדאי להגן על הסימן באופן רשמי כי ההגנה היא יותר חזקה. (אם כי יש תחומים שהרישום פחות חשוב בהם). אם תרשמי את תחום עיסוקך אוכל לכוון אותך יותר.
בשורות טובות
עו"ד מורן אריאלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדם שלום, כן יש לערוך חיפוש במנוע החיפוש של רשם סימני המסחר (אם זה בארץ אז יש מנוע מיוחד לכך ואם בחו"ל אז כנ"ל) וכדאי גם לחפש בגוגל ולוודא שאין שם כזה כי הדבר הטוב ביותר הוא מציאת שם יחודי לעסק שלך ו...
המשך תשובה