שלום רב, אני מעוניין לקנות 1000 יח' בושם מסוים (המוגן בפטנט), להעביר את תכולת הבשמים לכלי קיבול ואריזות אחרות, למתג את המוצר אחרת ולהפיץ אותו אחרת. האם יש בכך הפרה של החוק? אשמח לדעת מה הפסיקה בנושא בעיקר ע"פ הדין הבינלאומי. נ.ב, אציין כי אני קונה את המוצר בדרך חוקית ובכך אני תורם ומועיל ליצרן המוצר. אודה מאוד לתשובה, תודה רבה
משה שלום,
אני לא רואה הפרה של חוק במקרה שלך.
בברכה,
עו"פ ס.וינוגרדוב, מנהל פורום סימני מסחר ומדגמים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ליטל, אם לקוחות מכירים ומחפשים את השם שלכם לפי הדומיין אז עקרונית ניתן לרשום ככל ועומדים ביתר בתנאים של רישום סימן מסחר כמו אופי מבחין (ייחודיות) וכדומה. יש לבדוק במנוע החיפוש של רשם סימני המסחר ...
המשך תשובה