הגשתי בקשה לרישום סימן מסחרי וכעת אני ממתינה לתשובה. על פניו לא נראה שתהיה מניעה מלקבל אישור. מה הסיכון המשפטי אם אני לא מחכה לאישור הסופי ומשתמש בסימן כבר עכשיו?
אביבה שלום,
התשובה לשאלתך תלויה במספר גורמים. לאי שימוש בסימן מסחר עד רישומו יש חסרונות ויתרונות. אני מציע שתפני אליי טלפונית על מנת שאוכל להרחיב בנושא.
בברכה,
ס.וינוגרדוב עו"פ
מנהל פורום סימני מסחר ומדגמים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי איתמר, הפסיקה כבר קבעה ששימוש שבו סימן המסחר מהווה רק קיצור דרך כדי להצביע על מוצר או שירות של מישהו- אין בהם פסול. עם זאת, צריך לבדוק את המקרה לגופו של עניין ולבדוק בנוסף האם מדובר בגניבת עין ו...
המשך תשובה