שאלה קטנה האם מותר לעלות תוכן לדף פייסבוק תוכן על הוצאה לפועל ממש כמידע לאזרח אני פקידת הוצל״פ ופתחתי דף בפייסבוק והתקשר אלי בחור ששאל אותי שאלות אני לו בכייף ובסוף פנו אלי מלשכת עורכי הדין שאני מסיגה גבול הייתכן ?

איה שלום,
ראשית כל, אם לשכת עורכי הדין פנו אליך הם בדרך כלל יודעים את החוק ולכן יש לבדוק מה בדיוק הם כתבו. לא נראה לי שמדובר בהסגת גבול אבל אולי הכוונה היא שאינך מוסמכת לענות. הפורום הוא פורום סימני מסחר ולכן לא בטוח שהשאלה מתאימה ספיציפית לכאן.
מוזמנת להתקשר ולהתייעץ באופן פרטי,
עו"ד מורן אריאלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי סתיו, אם חלפו 3 שנים כבר לא ניתן לרשום מדגם (בעיקרון עיצוב חדשני של תיק כן רלוונטי לרישום אבל עד שנה כדי שזה עדיין יהיה בגדר "חדשנות"). מה שכן, כדאי לרשום סימן מסחר ובהקדם. לעניין גניבת עין זה ל...
המשך תשובה