שלום רב! לאחרונה רק גיליתי שהעסק שלי רץ עם סימון מסחרי בלי שהוא יהיה רשום, המצב הזה נמשך כבר שלוש שנים, האם ניתן לרשום אותו עכשיו וגם שיהיה תקף רטרואקטיבית?
נתן שלום,
תוקפו של סימן מסחר אינו חל רטרואקטיבית. מעת רישומו, תקף הרישום מיום הגשת הבקשה לרישום הסימן ואילך.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שימי שלום, הפורום מתייחס לסימני מסחר ומדגמים. אתה מתייחס לזכויות יוצרים אחרות. בנוסף לא ברור מהו תפקידך במערך בית הספר. כדאי להתייעץ באופן פרטני בנושא זה. עורכת דין מורן אריאלי...
המשך תשובה