קיבלתי איום על תביעה בגלל שימוש בשתי מילים באתר שלי שהן מילות מפתח באתר של מישהו, והוא דורש להפסיק את השימוש בהן. האם אני לא יכול להשתמש במילים שהן לא חלק מהסימן המסחרי שלו?
גורי שלום,
אין כל מניעה לעשות שימוש במלים שאינן רשומות כסימן מסחר או שאינן בגדר סימן מסחר מוכר היטב.
יחד עם זאת, אני ממליץ לך להתייעץ עם עו"ד המתמחה בתחום זה על מנת שיבחן בעיון את הטענות המוצגות במכתב ההתראה ויקבע האם יש בהן ממש.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דליה שלום, עדיף שלא להשתמש בשמות קיימים במיוחד אם זו חברה מוכרת. אם כבר התחלת להשתמש את יכולה לנסות לרשום אצל רשם סימני המסחר, בסופו של דבר הוא יחליט אם השם כשיר לרישום בישראל. כמובן שגם לאחר הסכמתו ...
המשך תשובה