היי אני רוצה לפתוח עסק של מכירת בגדים שאני קונה אונליין חלקם מחנויות כמו עלי אקספרס שזה לא שמות מותגים מסויימים וחלקם מאתרים בבריטניה שהם מוכרים כמו אסוס ולמתג אותם מחדש כשהם מגיעים אלי שיהיו כמו קולקציה שלי האם זה מותר? האם נדרש ליידע את החנויות כולן? תודה!
ליבנת שלום,
הסוגיה שהינך מעלה אינה מתחום סימני המסחר, שכן אין כאן ענין של הפרת סימן מסחר.
אולם, מתעוררות כאן שאלות הנוגעות להפרת מדגמים, גניבת עין ועשיית עושר, משום שהינך לוקחת יצירה של מישהו אחר ועושה בה כבשלך.
בברכה,
עו"ד נעמי אסיא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איירין שלום, הפורום עוסק בסימני מסחר ומדגמים ולכן השאלה אינה רלוונטית לפורום זה. עם זאת יתכן ויש מקום לבחון את נושא גניבת העין בהתייעצות פרטנית. בברכה, עו"ד מורן אריאלי...
המשך תשובה