שלום! אחרי שקונים סימן מסחר, האם צריך לשלם עליו משהו כמו אגרה בכל שנה, או שהתשלום הוא חד פעמי?
מיריאל שלום,
תקפו של רישום סימן מסחר הוא עשר שנים מיום הגשת הבקשה לרישום. לאחר מכן יש להאריך את תוקף הרישום באמצעות תשלום אגרת חידוש. תוקפו של כל חידוש הוא עשר שנים נוספות.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אורלי, בהחלט יש להתייחס גם לפן הזה במסגרת הסכם השותפות. אני הייתי מוסיפה סעיף קניין רוחני ושם מתייחסת לנושא. כמובן שאתן צריכות לדבר על זה ולעשות תיאום ציפיות שכך יהיה במידה ודרככן יתפצלו ואז להעל...
המשך תשובה