שלום לעורכי הדין. אני עומד להקים עסק ואני רוצה להגן גם על השם וגם על הסלוגן של הפרסום. האם אני צריך לרשום את השם והסלוגן בתור סימן אחד או בתור שני סימנים נפרדים. תודה.
אופק שלום,
ההגנה על סימן תהייה כפי שהיא מופיעה בתעודת הרישום, דהיינו אם מגישים את השם והסלוגן יחדיו, ההגנה תהייה עבור הצירוף של שניהם ולא בהכרח עבור השם או הסלוגן בנפרד. יחד עם זאת, מכיוון שהעסק חדש והסלוגן קרוב לוודאי עוד לא מוכר בציבור, כדאי לרשום את השם והסלוגן ביחד, שכן יש בעייתיות גדולה בקבלת רישום לסלוגנים בארץ. אם בכל זאת יש תקציב, כדאי לרשום גם את השם בנפרד, כך תקבל הגנה יותר טובה לשם. כמובן שלפני הגשת השם יש לבחון באם השם עומד בקריטריונים של רישום, היינו, אינו מתאר את הסחורה וכי אין סימן רשום במרשם הסימנים שזהה או דומה לשם עבור אותן סחורות, כי אז לשכת סימני המסחר תסרב לרישום.
בברכה,
הני רוזנצוויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלעד, ככל וכוונתך לשימוש בלוגו אשר דומה ללוגו של חברה הנמצאת בארה"ב- יש לבדוק במנועי החיפוש האם הסימן רשום, ואם כן באילו מדינות הוא רשום? האם זה סימן מסחר בינלאומי? רק לאחר קבלת כל המידע תוכל לה...
המשך תשובה