שלום, מה מותר ומה אסור לי מבחינה חוקית בכל הנודע לשימוש בסימני מסחר בבלוג שלי? לא מדובר בשימוש מסחרי, האם זה עדיין אסור? מדובר על מותגי הנעלה ולבוש שאני רוצה לדבר עליהם בבלוג שלי. תודה
הדס שלום,
מותר להשתמש בסימן מסחר לצורך תיאור המוצר בידיעה חדשותית או צרכנית בבלוג, כל עוד השימוש בסימן הוא לא מסחרי.
בברכה,
ס.וינוגרדוב עו"פ,
מנהל פורום סימני מסחר ומדגמים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אביטל שלום, כאשר נעזרים בעו"ד הוא עושה עבורך את הבדיקה הראשונית האם יש סימן מסחר דומה שכבר רשום ובמידה ואין הוא עוזר לך למלא טופס בקשה הכולל גם את הלוגו שלך וכמובן מצרפים אישור תשלום אגרה. העו"ד מגיש...
המשך תשובה