שלום לך רכשתי דומיין עבור אתר האינטרנט של העסק שלי ואני רוצה לרשום אותו כסימן מסחרי. שם העסק כבר רשום כסימן, האם צריך להתחיל בבקשה נפרדת עבור הדומיין או שניתן לצרף אותו לסימן המסחרי הקיים? תודה רבה על הייעוץ,
לינה שלום,
על סמך מה שסיפרת, עבור הדומיין צריך להגיש בקשה נפרדת .
בברכה,
ס.וינוגרדוב עו"פ,
מנהל פורום סימני מסחר ומדגמים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טל בוקר טוב, לא ניתן לחתום בשם עמותה או לפרסם מודעות בשמה ככל והיא לא רשומה. ניתן לרשום עמותה בשם של עמותה שנמחקה לפני שנתיים לפחות ובמקרה כזה אם רשם העמותות אכן יאשר את השימוש בשם עבור העמותה החדשה...
המשך תשובה