שלום וברכה, אני רוצה לבצע רישום בינלאומי של סימן מסחר. העסק שלי פועל בישראל ובאירופה באמצעות האינטרנט ואני רוצה להרחיב את הפעילות גם לארה"ב. איך מבצעים את זה? לאן מגישים בקשה? ומה העלות? תודה!
חובי שלום,
על מנת להגיש בקשה לרישום בינלאומי, ראשית יש להגיש בקשה לרישום סימן מסחר בישראל, אותה ניתן אח"כ להרחיב למדינות נוספות. הבקשה הבינלאומית מוגשת באמצעות משרד סימני המסחר בישראל. אנו ממליצים לפנות למשרד עו"ד המתמחה בסימני מסחר על מנת לקבל הצעת מחיר מתאימה וכן על מנת לבצע את ההגשה. הנך מוזמן לפנות אל משרדנו לקבלת ייעוץ ספציפי במקרה זה.
בברכה,
עו"ד נעמי אסיא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריאל שלום, יש לפנות לעו"ד בהקדם ולהוציא לאותה חברה מכתב התראה. ככל והמכתב לא יענה בחיוב יש להגיש תביעה הכוללת כמובן את כל ההוכחות לכך שהסימן המסחרי שלך רשום, כמה זמן עשית בו שימוש ומנגד ממתי החברה ה...
המשך תשובה