שלום רב, אני מעוניין לשלב באתר האינטרנט שלי את הלוגואים של המוסדות בהם הוסמכתי, האם הדבר חוקי? תודה.

שלום אריאל,
חלק ניכר ממוסדות הלימוד רשמו את הלוגו שלהם כסימן מסחר אצל רשם סימני המסחר וחלקם אומנם לא רשום אך מהווה סימן מוכר היטב. אי לכך, אין לעשות בהם שימוש בלוגו שלהם ללא קבלת אישורם. עם זאת, נהוג לפרסם ברשתות החברתיות את התעודות עצמן (כלומר פסיכולוג שלמד במוסד אקדמי רשאי לפרסם את התעודה שקיבל) ובנוסף, ניתן פשוט לציין את שם המוסד בו למדת, אך לא הייתי מכניסה לאתר את הלוגו ללא קבלת אישור מאותו מוסד לימודי.
יום נעים,
עו"ד מורן אריאלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרון צהריים טובים, אם מדובר בתחומים מאד רחוקים וגם הלוגו מאד שונה (נניח- שלאחד מכם יש ציור או צבעים שמייחדים אותו)- יתכן וניתן יהיה להשתמש בשם ואולי אפילו לרשום אותו אצל רשם סימני המסחר. יש כמובן...
המשך תשובה