שלום רב. יש לי עסק למוצרי אנטי אייג'ינג שאני מייצרת לבד. לאחרונה צפיתי בתוכנית טלוויזיה (ריאליטי), בו אחת המשתתפות אמרה משפט שמתאים לי בול לשמש כסלוגן. המשפט הפך למוכר למדי. אם אני משתמשת בו, אותה מתמודדת יכולה לתובע אותי? ומה אם אני עושה שינויים קלים במשפט?
לילך שלום,
השאלה היא האם המשפט ראוי להגנה של זכויות יוצרים. סיסמאות או סלוגנים הם בדרך כלל ברי הגנה רק אחרי שהם נהיים מוכרים מאוד. צריך לשמוע יותר פרטים ממך כדי לגבש דעה.
בברכה,
הני רוזנצוויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מורן אריאלי משרד עורכי דין
053-6240747
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יפתח שלום, אכן השימוש בממים נעשה הרבה פעמים לצורך הומור וסקרזם ולכן ניתן לטעון להגנת שימוש הוגן ביצירה, אך, התנאי לכך, הוא שהשימוש לא יהיה מסחרי. מכיוון שאתה רושם מפורשות שאתה משתמש בממים בכדי לקדם א...
המשך תשובה