סופרמרקט בו אני קונה באופן קבוע ששייך לרשת פרסם הנחה על סדרת מוצרי דגני בוקר. רק כשהגעתי לקופה גיליתי שמדובר בגרסה מוקטנת של המוצר אבל זה לא כתוב במבצע אפילו לא באותיות הקטנות. אני חושב שהמבצע הזה היה קיים בכל הרשת, ופשוט הטעו את הלקוחות לחשוב שהם קונים משהו בהנחה בלי לעדכן על השינוי במוצר. הציעו לי פיצוי חד פעמי על ה"טעות". האם עדיף לברר תביעה ייצוגית?
גלבוע שלום
עקרונית הנושא נראה מתאים לתביעה ייצוגית, אולם יש חשיבות לגודל הרשת, ולהיקף המכירות, ולשאלות משפטיות כגון קיומה של עילת תביעה אישית וייצוגית.
להמשך ייעוץ (ללא עלות) נא צרי/צור עמי קשר בסלולארי המופיע באתר.
בברכה
עו"ד אורלי בן עמי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, באשר לשאלתך אודות הגשת תביעה ייצוגית כנגד דואר שליחים, אשיבך כי על פניו אם אכן שילמת על שירות ולא קיבלת אותו יש לך עילת תביעה. אם אכן יש לך תיעוד על מקרים רבים שבהם התופעה קרתה אזי נראה כי ...
המשך תשובה